«محمود زمانی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در تکاب تاکنون ۱۵ بیمار از بیمارستان ترخیص شده‌اند که حال عمومی همگی آنها مساعد است.

وی بیان کرد: در چهار روز گذشته تست‌های موارد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا در تکاب منفی بوده و در ۲۴ ساعت گذشته نیز هیچ مورد مثبت بیماری در این شهرستان ثبت نشده‌است.

وی افزود: توجه به توصیه‌های بهداشتی و تلاش‌های پزشکان و پرستاران موجب بهبودی بیماران مبتلا به کرونا در تکاب شده و امیدواریم این روند ادامه یابد.

فرماندار تکاب ادامه داد: نبود مورد مثبت بیماری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در تکاب نباید موجب غفلت از هشدارها و توصیه‌ها شود و شهروندان باید همچنان با رعایت نکات بهداشتی، در خانه بمانند و از تردد و تجمع در خیابان‌ها و اماکن عمومی خودداری کنند.

«زمانی»، با بیان اینکه تاکنون تمام روستاهای تکاب در چند نوبت ضدعفونی شده است، گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا شب گذشته معابر شهری تکاب با تلاش ۱۸ اکیپ خودرویی ضدعفونی و گندزدایی شد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ۱۷ نفر در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

براساس آخرین آمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۴۶۲ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ و از این تعداد ۳۵ نفر تاکنون فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.