اقصی نخشی‌پور روز یکشنبه در بازدید از روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورت مشاهده خودروهای پلاک غیربومی که از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تخطی کنند، توقیف یک ماهه خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با قاطعیت عمل می‌کنند، افزود: ۳۰ دستگاه خودرو غیربومی نیز از زمان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از مبادی ورودی این شهرستان به مبدا بازگردانده شده‌اند.

وی با بیان اینکه فاصله‌گذاری اجتماعی می‌تواند کمک موثری برای پیشگیری از ترددهای غیرضروری باشد، گفت: انسداد همه راه‌های منتهی به تفرجگاه‌های این شهرستان و کنترل شدید مبادی ورودی شهر بخشی از اقدامات اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که برای اثرگذاری بهتر همه شهروندان باید در اجرای آن مشارکت داشته باشند.

 فرماندار سردشت گفت: مردم برای پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا از یک ماه گذشته تاکنون به خوبی همکاری کرده‌اند. 

نخشی‌پور افزود: توجه به توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن، کاهش ترددها، تعطیلی بسیاری از مراسم و اجتماعات، بسته شدن فروشگاه‌ها، اصناف و بازاریان و ضدعفونی کلیه معابر شهر و روستا بخشی از اقدامات برای قطع زنجیره ویروس کرونا بود.

به گزارش ایرنا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از هشتم فروردین در کشور و آذربایجان‌غربی اجرایی شد و تا ۲ هفته ادامه می‌یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.