به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ملامحمدی زاده عصر دوشنبه در جلسه اتاق اصناف ارومیه با تاکید بر لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان به خصوص ارومیه افزود: پیشنهاد تعطیلی مراکزی مانند تاناکورا، بند، امام زاده، بازار سومون آباد و مهین آباد، شهربازی چی چست، مجتمع خرید و فروش ماشین، و برخی مراکز دیگر مطرح شد که با تأیید رئیس و دبیر ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان‌غربی این پیشنهاد مصوب و از امروز ابلاغی و اجرایی شد.

وی خواستار همراهی و همکاری اصناف با مسئولان در راستای تعطیلی مراکز پرتجمع شد و عنوان کرد: امیدواریم اتحادیه‌ها و اصناف با این تصمیم کاملاً همکاری کنند تا زنجیره کرونا را بتوانیم بشکنیم.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از اصناف خود تمایل به بستن مغازه‌هایشان داشتند تا انشالله بتوانیم زنجیره ویروس کرونا را قطع کنیم افزود: برخی مراکز مانند مجتمع ماشین را در یک ساعت نمی‌توان بست، چرا که خودروهای مردم در آن مکان قرار دارد به همین دلیل مقرر شد که کسبه با صاحبان خودرو هماهنگ شوند و خودروی آنها را تحویل دهند، قطعاً، با هماهنگی انجام شده و تمایل خود کسبه این اقدام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

ملامحمدی زاده در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی در اصناف و اتحادیه‌های صنفی ارومیه گفت: مواد ضد عفونی از امروز به تمام داروخانه‌های شهرستان به صورت عمده توزیع می‌شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه ۱۰ کارخانه در ارومیه خط تولید خود را به تولید مواد ضد عفونی کننده و شوینده تغییر داده‌اند ادامه داد: مواد ضد عفونی کننده به صورت عمده برای سم‌پاشی سطوح مختلف در اصناف، داخل بازار و مجتمع‌ها پخش می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این مواد مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.