سرهنگ موسی بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آمار نشان می‌دهد که کشفیات کالای قاچاق در این شهرستان طی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ حدود پنج برابر شده‌است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت دستگیری قاچاقچیان در سردشت ۲۳ درصد افزایش یافته‌است.

وی بیان کرد: طی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل از آن، وقوع سرقت چهار درصد افزایش داشته و ۱۱۷ نفر سارق نیز شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌است.

فرمانده انتظامی سردشت با بیان اینکه مفاسد اجتماعی و سرقت‌های خشن از شاخص‌های مهم و امنیتی هستند، اظهار کرد: جرایم مفاسد اجتماعی در سطح شهرستان ٦۸ درصد کاهش داشته و طی سال ۱۳۹۸ حتی یک مورد سرقت خشن گزارش نشده است.

سرهنگ بهاری از کاهش ۶ درصدی تصادف های رانندگی در شهرستان سردشت طی سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ خبر داد و گفت: در این مدت، فوتی‌های ناشی از تصادفات چهار درصد و مصدومان نیز ٦ درصد کاهش دارد.

وی اضافه کرد: مقایسه سال گذشته با سال ۱۳۹۷ نشان می‌دهد که کشف و ضبط اجناس دخانی ۱۱۳ درصد، تجهیزات ماهواره‌ای ۳۹ درصد، وسایل آرایشی و بهداشتی ۲۰۰ درصد و همچنین سوخت، دارو، قطعات یدکی و لاستیک خودرو و گوشی موبایل، پارچه و البسه و احتکار کالا ۱۰۰ درصد افزایش داشته‌ است.

وی با اشاره به جرایم سایبری در این شهرستان عنوان کرد: وقوع اینگونه از جرایم در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن، ۱۲۰ درصد و کشفیات این بخش نیز ۹۶ درصد افزایش داشته که در این خصوص تاکنون ۳۹ نفر دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایرنا، سردشت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.