سرهنگ محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این میزان سوخت قاچاق شامل گازوییل و بنزین است که از قاچاقچیان و عرضه کنندگان سوخت غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای امسال تا پایان دیماه باتلاش ماموران انتظامی قصرشیرین، ۲۲۴ فقره سرقت در این شهرستان کشف و در این رابطه نیز ۱۷۶ سارق دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: دستگیری ۵۴ قاچاقچی از مهمترین اقدام های پلیس این شهرستان در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری است.  
محمدی همچنین از دستگیری ۹۶ نفر معتاد و مصرف کننده مواد مخدر طی امسال خبر داد که این معتادان تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده اند.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان دی، ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سموم کشاورزی، ۶ هزار و ۴۸۰ کیلو قند و ۱۳ عدد سرسیلندر که همگی قاچاق بوده توسط پلیس کشف شده است.

او اضافه کرد: کشف ۲۹۲ عدد انواع قرص روانگردان و بیش از پنجکیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدام های صورت گرفته در این شهرستان است.
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: همچنین امسال ۳۷۷ دستگاه خودرو و ۲۲۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف شده که سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک مهم ترین دلایل توقیف این وسایط نقلیه است.

وی در پایان از پلمب ۴۰ واحد صنفی متخلف در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.