سرهنگ اسدالله مالکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی ارومیه به یک دستگاه تاکسی در محور ارومیه به تبریز مشکوک شدند و در بازرسی از آن این میزان مواد مخدر کشف، یک دستگاه تاکسی توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته مقدار زیادی کالای قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال از 2 دستگاه خودرو سواری پیکان وانت شامل 17 هزار عدد بست پلاستیکی 14عدد فیلتر هوا و 450 عدد فیلتر گازوئیل خارجی قاچاق کشف شد و 2 نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.
سرهنگ مالکی افزود: در شهرستان شاهین دژ نیز سارق احشام دستگیر و 19 راس گوسفند سرقتی از متهم کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در شهرستان میاندوآب نیز مقداری لوازم خانگی قاچاق شامل 2 دستگاه یخچال 2 قلو و چهار دستگاه ماشین ظرفشویی به ارزش ریالی 500 میلیون کشف شد و 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.
وی ادامه داد: 20 هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در مارک های مختلف به ارزش 200 میلیون ریال در محور میاندوآب به تبریز نیز کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
سرهنگ مالکی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.