سعدون احمدپوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کسادی بازار و نداشتن درآمد کاسبان این مجتمع تجاری، با هماهنگی مالکان و تلاش هیات امنا، اجاره بهای اسفندماه واحدهای تجاری به مستاجران این مجتمع بخشیده شد.

وی ادامه داد: با تعطیلی بازار نگرانی‌هایی در میان مستاجران و کسبه بازار و مستاجران مستقر در این مجتمع به وجود آمده بود که این تصمیم در جهت همراهی با آنها در این شرایط سخت اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: در این مجتمع تجاری که در خیابان قدیم آتش‌نشانی شهر بوکان واقع شده است، بیش از ۱۴۰ واحد تجاری وجود دارد که بیش  از ۱۰۰ نفر از مالکان این واحدهای تجاری که مغازه خود را به اجاره داده بودند اقدام به بخشش اجاره بهای آن کردند.

وی با اشاره به اینکه به صورت میانگین بیش از ۸۰۰ میلیون ریال به مستاجران این واحد تجاری با این بخشش کمک شد، از دیگر مالکان اماکن تجاری این شهرستان نیز خواست در این شرایط بد اقتصادی، به یاری یکدیگر آمده و اجاره بهای خود را به مستاجران هدیه دهند.

به گزارش ایرنا، مستاجران املاک متعلق به شهرداری بوکان از پرداخت اجاره معاف شده‌اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

 تاکنون ۳۰۰ نفر در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شده‌اند که یکی از مهمترین علت‌های آن، همراهی‌نکردن برخی از مردم و حضور یافتن آنان در نقاط پرتجمع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.