داود مهدیزاده روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: عوامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قرچک با اطلاع از وقوع حادثه انفجار یک منزل مسکونی در منطقه پوئینک شمالی، سریعا به محل اعزام و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.

وی افزود: در این حادثه، ۳ جوان ۱۷، ۱۸ و ۲۱ ساله در حال ساخت مواد منفجره برای مراسم چهارشنبه آخرسال بودند که این مواد منفجر و هر سه نفر به شدت مصدوم شدند.

مهدیزاده تصریح کرد: شدت جراحات وارده به این افراد به حدی بود که بیمارستان شهید ستاری قرچک این افراد را پذیرش نکرد و به تهران منتقل شدند.

وی افزود: به جز این حادثه، شهرستان قرچک در چهارشنبه آخر سال، شب آرامی را سپری می‌کند و حادثه‌ای به این سازمان گزارش نشده است.

ورامین در آرامش کامل است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی  خدمات ایمنی شهرداری ورامین نیز از آرامش شهرستان در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

محسن پارسا به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی عوامل سازمان آتش نشانی ورامین از عصر امروزدر آماده باش کامل به سر برده و آماده اعزام به محل وقوع حوادث احتمالی هستند.

وی افزود: با وجود آن که از برخی مناطق ورامین، صدای انفجار ترقه به گوش میرسد ولی تا کنون حادثه‌ای که منجر به اعزام نیروهای آتش نشانی شود، گزارش نشده است.

آرامش در شهرستان پیشوا حکمفرما است

رییس آتش نشانی شهرداری پیشوا نیز آرامش کامل در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی نیروهای سازمان آتش‌نشانی پیشوا با استقرار در میادین اصلی و مناطق حاشیه‌ای شهرستان، آماده خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

مجید اصغری افزود: وضعیت شهرستان قرچک در شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب‌تر است و تا کنون هیچ عملیاتی از سوی نیروهای سازمان آتش نشانی انجام نشده است.
شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.