مسعود مجرد روز یکشنبه در یازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی افزود: استاندار روزانه چندین جلسه را مدیریت و پیگیری می‌کند تا شرایط به درستی پیش برود. 

وی ادامه داد: باید به این امر اذعان داشت که جمهوری اسلامی ایران بحران موجود را آبرومندانه کنترل کرده و اگر جامعه رسانه‌ای کشور بدون توجه به نقاط قوت، نقاط ضعف را بزرگنمایی کند به کشور ظلم کرده است. 

وی با تاکید بر اینکه عرصه همدلی و همراهی مناسبی در شرایط کنونی جامعه شاهد هستیم، اظهار داشت: آرامش نسبی موجود در بازار با وجود شرایط بد اقتصادی، نشان از همراهی مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی جامعه نیازمند وفاق ملی و اتحاد بین کلیه دستگاهای اجرایی و مردم است، تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی کشور با تمام توان پای کار آمده‌اند و نگاه دشمن به کشور متفاوت شده و نسبت به فروپاشی جمهوری اسلامی ناامیدتر شده‌اند. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی گفت: باید شرایط کرونایی موجود را به یک فرصت تبدیل کنیم و برخی عقاید که در بین افراد جامعه فاصله انداخته بود را با اتحاد و همدلی حذف کنیم تا این دوره نیز آبرومندانه طی شود. 

مجرد تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کرد چالش بین علم و دین را مطرح کند و روی آن مانور دهد، ولی بزرگان دینی و سیاسی ما با تدابیر ویژه این نقشه را نقش برآب کردند و نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورها پیش‌رو است. 

وی ادامه داد: اگر رسانه‌ها خوب عمل کنند، شاید دردهای گذشته نیز بهبود و درمان شود تا به دنیا نشان دهیم ایران توان عبور از این سختی را نیز دارد. 

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی خود را یار و همراه علوم‌پزشکی می‌داند، افزود: برنامه‌های متنوعی در رابطه با ویروس کرونا و آموزش‌های مقابله با آن را تدارک دیده‌ایم و امیدواریم موثر واقع شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان ارایه کرد و گفت: شورای اطلاع‌رسانی با هدف بازتاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد و ٢ هدف را پیگیری می‌کند؛ نخستین هدف جریان‌شناسی اطلاع‌رسانی در استان در حیطه دستگاه‌های اجرایی و دومین هدف جریان‌سازی خبری است.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری بیان کرد: این شورا در پنج کمیته اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، بحران و «اطلاع‌رسانی و تبلیغات» فعالیت می‌کند و نخستین جلسه این شورا در مردادماه تشکیل شد.

به گفته وی تشکیل ستاد تبلیغات، رصد و پایش کرونا در فضای مجازی، تاسیس دبیرخانه شورا، ایجاد گروه و کانال تلگرامی شورا، برگزاری جلسه هماهنگی با رابطان خبری، نشست با رسانه‌ها در ایام انتخابات، ساماندهی نشست‌های خبری دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی خبرنگاران، راه‌اندازی کمیته تخصصی رسانه به منظور بررسی و آسیب‌شناسی رسانه‌های استان از برنامه‌های شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی در طی مدت فعالیت خود بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.