به گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی «محمدمهدی شهریاری» روز یکشنبه در جلسه مشترک شورای اطلاع‌رسانی و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان با قدردانی از تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران در آگاهی‌بخشی به مردم، افزود: قاطبه جامعه رسانه‌ای استان در اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی به مردم جانب انصاف و اعتدال را رعایت می‌کنند و این امر به طور قطع به عبور کم‌هزینه از بحران کرونا کمک می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی تمام ارکان استان برای مقابله با کرونا ویروس تصریح کرد: کادر درمان در خط مقدم این مبارزه هستند و در کنار آنان مجموعه‌های مختلف اداری و نظامی و روحانیت و گروه‌های مرجع با همدلی به مردم خدمت می‌کنند.

«شهریاری» افزود: رسانه‌ها و روابط‌‍عمومی دستگاه‌های اجرائی در انعکاس تلاش‌های انجام گرفته نقش بسزایی بر عهده دارند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه استان‌ها از اتخاذ تصمیم‌های جزیره‌ای در خصوص کرونا منع شده‌اند، گفت: سیاست‌های کلی مبارزه با کرونا توسط ستاد ملی اتخاذ می‌شود و ما نیز تابع این سیاست هستیم.

شهریاری تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیاز داریم و افرادی که با تشویش اذهان عمومی به مقاصد مختلف درصدد برهم زدن اوضاع هستند به طور قطع از سیاست‌های دشمن پیروی می‌کنند.

وی در ادامه دستور تامین منابع مالی برای تولید محتوا و بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای جهت آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص کرونا را صادر کرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.