بهمن مرادنیا روز شنبه در جمع شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان با بیان اینکه دولت اعتقاد زیادی به روابط عمومی‌ دارد، اظهار داشت: گروه‌های مرجع از بعضی خدمات دولت آگاه نیستند، بنابراین اطلاع رسانی به آنان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه روابط‌ عمومی‌ها می‌توانند نقش بسزایی در توسعه داشته باشند، افزود: تمام خدماتی که امروز از سوی دولت برای رفاه مردم انجام می شود باید توسط این بخش از ادارات به جامعه منتقل شود بر همین اساس اگر روابط عمومی موفق باشد دولت نیز موفق خواهد بود.

مرادنیا با اشاره به اینکه کمبود منابع مالی نباید باعث ناامیدی در جامعه شود، اضافه کرد: استانداری کردستان برای ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه گام‌های موثر برداشته و در رخدادهای فرهنگی مختلف حضوری چشمگیر داشته البته ما برای مردم خدمت می‌کنیم و زمانی دولت می‌تواند در برنامه‌ها و اهداف خود موفق باشد که مردم در آن حضوری اساسی داشته باشند.

استاندار کردستان نقش روابط عمومی‌ها را از هر زمان دیگری پررنگ‌تر دانست و یادآور شد: روابط عمومی‌ باید همیشه خدمات را انتقال دهد و فضای مثبت و نوید بخش را برای مردم و جامعه مخاطب خود ایجاد کند.

مرادنیا گفت: در کردستان خدمات خوبی ارائه شده اما آنچنان که انتظار داشتیم، اطلاع رسانی نشد و این خود نشان از ضعف کاری است پس در این رابطه باید همت بیشتری داشته و با اطلاع رسانی به موقع مردم ار از خدمات ارائه شده، آگاه کنید.

وی به برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها در استان نیز اشاره کرد و افزود: این جشنواره یک رخداد تازه در جامعه است که ما برای آن احترام قائل هستیم و این موضوع مهم باید پیگیری و اجرایی شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان باید ساز و کار برگزاری این جشنواره را در دست اقدام قرار دهد، یادآور شد: استانداری کردستان همیشه حامی رخدادهای مهم در جامعه است و این برنامه نیز یک اولویت مهم برای ما و روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود.

مرادنیا تاکید کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها نیازمند آموزش است که شورای روابط عمومی‌های استان باید این امر مهم را در اولویت قرار دهد.

پرویز اصطیفایی، لقمان ازدست، ایرج کاکی، فرشید اردلان، لقمان فلاحی، فرزاد سجادی و فرزام معماری هیات رئیسه ششمین دوره شورای روابط عمومی‌های کردستان هستند و سیران مرادی بازرس این شورا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.