به گزارش خبرنگار ایرنا سیدجلال سیدمحمدی عصر یکشنبه در مراسم معارفه بخشدار مرکزی فومن با تأکید بر لزوم تقویت تعامل بین دستگاه ها ، فضای فعلی کشور را نیازمند انسجام دانست و ادامه داد: رشد و بالندگی کشور در سایه اتحاد و تلاش همگانی برای اعتلای ایران بدست می آید.
وی افزود: امروز به شدت دشمنان به دنبال ایجاد شکاف و ناامیدی بین مردم و مسئولان نظام هستند و در آستانه چهل سالگی انقلاب باید روزهای خوشی را برای مردم رقم بزنیم و این نیازمند هم افزایی تمام قواست.
سیدمحمدی با برشمردن برخی ویژگی‌های دولتمردان ، یکی از این ویژگی ها را مدیریت همراه با تدبیر خواند و اضافه کرد: تقویت امیدواری، پویایی و حرکت در جامعه یکی از مهمترین وظایف مدیران امروز است و این نیازمند آن است که مدیران با مردم همراه بوده، با آنان شفاف باشند و بین آنها زندگی کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان تصریح کرد: در فضای فعلی مدیران ما با کمترین امکانات و منابع مالی به صورت جهادی در حال فعالیت هستند و بیشترین بهره وری را از کمترین اعتبارات و امکانات داشته اند.
سیدمحمدی با یادآوری درآمدهای دولت های پیشین اظهار کرد: چه بهتر که امکانات و ظرفیت های ارائه شده با بیان خوبی به مردم گفته شود تا آنان در جریان مشکلات قرارگرفته و آگاهی لازم را از کیفیت خدمات داشته باشند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان روابط عمومی بالا را دیگر ویژگی برجسته مدیران دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در کنار داشتن ارتباط صمیمانه با مردم ، مدیران باید پاسخگوی خوبی نیز باشند.
در پایان این مراسم عبدالحسین ترابی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان فومن معرفی شد.
فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.