اکبر بهنامجو روز شنبه در دیدار با خبرنگاران ایرنا اردبیل افزود: رسانه مسئولیت شناس روایت درست و منصفانه از واقعیت های جامعه ارائه می دهد، در این روایت هم خدمات گفته می شود و هم نیازها و خواسته های مردم .
وی بیان کرد: در کار سانه ای نباید افراظ و تفریط باشد، رسانه نباید همه چیز را سفید و یا سیاه ببیند، باید هم دردهای جامعه گفته شود و هم خدمات نیز آنگونه که هست بازگو شود.
او صحت و درستی اخبار را که مورد تایید ایرنا نیر می باشد، یادآور شد و افزود: تولید شایعه موجب تشویش اذهان عمومی جامعه می شود، بیش از سرعت می بایست به درستی اخبار توجه شود تا اعتماد مردم نیز سلب نشود.
استاندار اردبیل تاکید کرد که انتظار دولت از رسانه از جمله ایرنا این است که نیازها و خواست های مردم را به مسئولان انتقال داده و از این طریق کمک حال آنها در خدمت بیشتر به مردم باشند.
بهنامجو ادامه داد: رسانه های جمعی در این شرایط کشور می بایست امید را با اطلاع رسانی دقیق و شفاف در بین مردم بیشتر کنند.
استاندار اردبیل شفاف سازی و نقد سازنده رسانه ها را یادآور شد و گفت: رسانه ها خلاء و نارسایی ها را باید بصورت سازنده و پویا نقد کنند تا شفاف سازی صورت بگیرد .
وی نقش روابط عمومی ها را در ارتباط با رسانه ها مهم دانست و گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی می توانند ارتباطات گسترده ای با رسانه ها داشته و از این طریق عملکرد دولت را در اختیار مردم قرار دهند.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.