سیدمحسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه tem.mrud.ir به ثبت شماره ملی خود برای ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تکمیل ثبت‌نام متقاضیان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق سامانه و به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: نیازی به مراجعه حضوری ثبت‌نام کنندگان به اداره‌کل یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها وجود ندارد و تأمین زمین برای اجرای این طرح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های ماکو، بازرگان، شوط و پلدشت از مراجعه به کافی‌نت‌ پرهیز کنند، تاکید کرد: نام نویسی به ۲ روش سامانه هوشمند و سایت امکان‌پذیر است.

حمزه‌لو بیان کرد: بر اساس تفاهم اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو، ثبت‌نام از متقاضیان شهرهای ماکو، بازرگان، شوط و پلدشت  از روز شنبه ٢۴ اسفند امسال آغاز و تا ساعت٢۴ روز یکشنبه ٢۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.