سیدمحسن حمزه‌لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت‌نام مرحله دوم طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» طی روزهای آینده و بعد از اعلام وزارت‌خانه در این استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آمار فاز نخست طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نام‌نویسی چهارهزار و ۸۱۷ نفر در ۹ شهرستان استان قطعی شد.

وی بیان کرد: ارومیه با یک‌هزار و ۲۰۰ فقره ثبت‌نام بیشترین میزان نام‌نویسی در این فاز را به خود اختصاص داده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه کسانی که واجد شرایط طرح نباشند، در زمان بررسی درخواست‌ها حذف می‌شوند، ادامه داد: متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ملی این طرح ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کرده‌اند، پیامک حاوی کدپیگیری را دریافت خواهند کرد.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه فاز نخست طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در ٩ شهرستان استان اجرایی‌ می‌شود، اضافه کرد: این شهرها شامل ارومیه، خوی، نقده، سردشت، شاهین‌دژ، اشنویه، تکاب، محمدیار و سیه‌چشمه است.

وی بیان کرد: ظرفیت ثبت‌نام تنها در شهرهای سردشت و سیه‌چشمه پر نشده است.

وی ادامه داد: متقاضیان و همسران ثبت‌نام‌کنندگان برای برخورداری از مزیت‌های طرح باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ١٣٨۴ به بعد باشند.

وی اظهار داشت: استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح بود.

وی اظهار داشت: روز یکشنبه، ٢٧ بهمن‌ماه جاری آخرین مهلت دریافت مدارک از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پیامک تایید شرایط دریافت کرده‌اند، است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: متقاضیانی که در مرحله‌ی نخست در ٩ شهرستان استان در سامانه طرح اقدام ملی ثبت‌نام کردند و شرایط آن‌ها تأیید شده، تنها تا روز یکشنبه فرصت دارند که با در دست داشتن مدارک لازم به ساختمان شماره ١ اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و اداره راه وشهرسازی شهرستان خوی مراجعه کنند.

حمزه‌لو اظهار داشت: متقاضیان در شهرستان‌های نقده، شاهین‌دژ، اشنویه، سردشت، تکاب ، محمدیار و سیه‌چشمه می‌توانند به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن» به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است، ثبت‌نام متقاضیان از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز  تا ١٠ صبح روز ٢١ آذرماه انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.