اسماعیل رحیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دستورالعمل و توصیه‌های بهداشتی به واحدهای زیرمجموعه این اداره ابلاغ شده است و واحدهای خدمات‌رسان گردشگری باید در صورت مشاهده موارد مشکوک، ابتلا به بیماری کرونا را به مرکز بهداشت شهرستان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم تا اطلاع ثانوی از هرگونه تجمع در اماکن گردشگری شهرستان از جمله پارک های سطح شهر بوکان و سیمینه، سدشهیدکاظمی و خراسانه، کوه طرغه، کوه هرهش، کوه برده‌زرد، باغ‌های سردرآباد و خراسانه، محدوده پل غلامعلی، مناطق گردشگری قشلاق، ساری‌قامیش، کوسه و سایر اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری خودداری کنند.

رحیمی در خصوص اماکن گردشگری روستایی و تاریخی روستاهای بوکان اضافه کرد: به دهیاری روستاهای هدف و مناطق نمونه گردشگری این شهرستان اعلام شده است تا بر مکان‌های عمومی روستا و سرویس بهداشتی مطابق با توصیه‌های شبکه بهداشت ودرمان نظارت شود.

وی ادامه داد: مهمترین مقاصد گردشگری بوکان شامل سد شهید کاظمی، سدخراسانه، مسجد جامع بوکان، مسجد حمامیان، مقبره شیخ احمد کور، مقبره حسن زیرک و چندین اثر گردشگری دیگر است که تجمع در آنها منع شده و مردم بخصوص در ایام تعطیل حق بازدید و تجمع در این مکان‌ها را ندارند.

تپه قلایچی، قلعه سردار، مسجد جامع، مقبره سردار، تپه عباس آباد و کل تپه جزو اثار تاریخی این شهرستان به شمار می‌روند.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.