علی‌محمد نیکبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تولید دوربین‌های حرارتی، اسپری و  ژل ضدعفونی کننده، مولتی روتر هیبریدی و الکتریکی برای سمپاشی در راستای ضدعفونی مکان‌های مختلف و دستگاه ضدعفونی‌کننده و تصفیه هوا از جمله محصولاتی‌است که شرکت‌های فعال در پارک فناوری ارومیه اقدام به تولید آنها در این راستا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و فناور به عنوان مهمترین بازیگران عرصه فناوری و نوآوری حاضر به نقش آفرینی در بحران کرونا هستند، بیان کرد: پارک علم و فناوری استان شامل کلکسیونی از توانمندی و تخصص‌ها بوده که نیازمند حمایت هستند و در این عرصه نیز می‌توانند با حمایت مالی، اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهند.
وی بیان کرد: در راستای بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های پارک فناوری ارومیه، یک رویداد مجازی با عنوان مقابله با کرونا جهت جذب ایده‌های نوآورانه و خلاقانه برگزار می‌شود که نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
به گزارش‌ ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.
این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.