محمود زمانی روز سه شنبه در جلسه تجلیل از عوامل برگزارکننده انتخابات مجلس یازدهم در تکاب، افزود: از این میزان مشارکت در انتخابات دوم اسفندماه، ۵۲ درصد مربوط به مردان و ۴۸ درصد مربوط به زنان است.

وی با بیان اینکه روستاییان تکاب نیز با مشارکت ۵۷ درصدی در این دوره از انتخابات شرکت کردند، اظهار داشت: بالاترین میزان مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تکاب در محدوده سنی ۲۵ تا ۳۵ سال اتفاق‌ افتاده است.

وی با اشاره به روند مطلوب برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان بیان کرد: این دوره از انتخابات در ۶۹ شعبه اخذ رای شهری و روستایی با همکاری و مشارکت ۷۹۵ نفر ازاعضای هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای صندوق، محافظان و نیروهای خدماتی با موفقیت و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

«زمانی»، ادامه داد: با توجه به شرایط جوی منطقه و بارش برف و کولاک در محورهای روستایی، تمهیدات لازم برای اعزام صندوق و اعضای شعبه‌های اخذ رای به مناطق روستایی پیش از روز انتخابات اتخاذ شد و روند رای‌گیری در مناطق روستایی و سخت‌گذر تکاب بدون هیچ وقفه‌ای هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: حتی در دورافتاده‌ترین مناطق روستایی تکاب از جمله چهار روستای برف‌گیر و سخت‌گذر منطقه «اوریات» بخش تخت سلیمان تکاب نیز انتخابات به شکل مطلوبی برگزار شد و ساکنان دورترین نقطه از مرکز شهر نیز موفق به رای‌دادن شدند.

وی گفت: ۲۴ ساعت پیش از آغاز زمان رای گیری تمام محورهای روستایی تکاب بازگشایی شده و راه دسترسی روستای «بلوز» بخش مرکزی این شهرستان به عنوان آخرین روستای بازگشایی شده، در روز انتخابات باز بود و تردد در آن جریان داشت.

فرماندار تکاب اظهارداشت: همچنین به‌منظور تسهیل فرآیند رای‌گیری و حضور به موقع در شعبه‌های اخذ رای اعضای صندوق و سایر عوامل برگزارکننده انتخابات عصر روز پنج‌شنبه به پنج محور سخت‌گذر روستایی این شهرستان اعزام و در روستاها مستقر شدند.

زمانی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و ستاد انتخابات تکاب بیان کرد: همه عوامل برگزارکننده انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان، در زمینه افزایش مشارکت سیاسی و صیانت از آرای شهروندان با دقت، جدیت و حساسیت بسیار زیادی عمل کردند و در این راستا تلاش چشمگیری داشتند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان بوده و در این دوره از انتخابات به عنوان حوزه فرعی همراه با شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی یک حوزه انتخابیه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.