ارسلان شکری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۱۲ ساعت گذشته راه ارتباطی نزدیک به ۱۵۰ روستا بازگشایی شد و اکنون تردد برای دریافت آرای مردمی در تمامی نقاط استان میسر است.

وی بیان کرد: اداره‌کل راهداری آذربایجان‌غربی با استفاده از امکانات راهداری و ماشین‌آلات خود، همه توان خود را برای بازگشایی مسیرهای ارتباطی به کار گرفت تا مشکلی در خصوص اخذ آرای مردم در روز انتخابات وجود نداشته‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: به دلیل حجم بالای بارش برف و کولاک‌ شدید بسیاری از محورهای روستایی در چندین نوبت متوالی برف‌روبی و بازگشایی شده‌است.

شکری افزود: عوامل این اداره‌کل کنترل عملیات برف‌روبی در ۱۲ هزار کیلومتر از انواع راه‌ها و ۸۹ گردنه از جمله ۱۸ گردنه راه‌های اصلی استان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش ایرنا ۱۰ هزار و ۷۷۷ کیلومتر راه بین شهری و روستایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد که از این مقدار هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر را راه روستایی و مابقی راه بین شهری تشکیل می‌دهد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در ۲ هزار و ۱۱۷ شعبه اخذ رای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

طی سه روز گذشته تعداد روستاهای مسدود در آذربایجان‌غربی بیش از ۵۲۰ روستا بود که با اهتمام راهداران، بازگشایی آنها بدون توقف عملیات انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.