محمدعلی نائل قراملکی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز پس از ورود به آسمان آذربایجان‌غربی به علت کاهش دید افقی به کمتر از ۲۰۰ متر، توانایی فرود نداشت و دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

وی ادامه داد: همچنین پرواز خروجی هواپیمایی آتا از فرودگاه ارومیه که قرار بود ساعت ۶ صبح به مقصد تهران صورت گیرد، به خاطر لغو پرواز ورودی دیشب، انجام نشد.

وی با اشاره به تعداد پروازهای امروز فرودگاه ارومیه، گفت: سه پرواز ورودی و ۲ پرواز خروجی به مبدا و مقصد تهران از برنامه‌های پروازی امروز است.

«قراملکی» افزود: همچنین یک پرواز ورودی از استانبول و یک پرواز خروجی به همین مقصد عصر امروز از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنان می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل‌توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.