حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در دیدار مدیرکل جدید فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی افزود: طبق گزارش‌ها و مشاهده‌های عینی، وضعیت برنامه پروازی فرودگاه ارومیه مطلوب و مورد انتظار و شایسته استان نیست و بیشتر مواقع شرکت های هواپیمایی در این امر مقصر هستند.

وی اضافه کرد: می توان با مدیریت صحیح این مشکلات را رفع کرد تا مردم مجبور نباشند از فرودگاه های جایگزین در سفرهای هوایی استفاده کنند.

وی به افزایش ارتباط و تعامل مدیریت فرودگاه های استان با ادارات تاکید کرد و ادامه داد: در این صورت می توان با همکاری جمعی، زمینه تحول در ارتقای خدمت رسانی در این بخش را فراهم کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: تلاش می‌کنیم با کمک دیگر ارگان‌های مستقر در فرودگاه در عملیات حج میزبان خوبی برای زائران باشیم و امور آنها با سرعت و سهولت انجام شود.

محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به جمعیت آذربایجان غربی و تجهیزات، تاسیسات زیرساختی و سامانه‌های کمک ناوبری مناسب موجود در فرودگاه ارومیه افزود: ایجاد رقابت بین شرکت های هواپیمایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران هوایی از جمله مهمترین برنامه های ماست که در صدد اجرایی کردن کامل آن هستیم.

آذربایجان غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می شود.

تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می رود.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.