حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مشارکت در این دوره از انتخابات بسیار مهم و حیاتی است و اگر در آن غفلت شود، در برابر خون شهدا جوابی نخواهیم داشت.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و نباید کسب قدرت مدنظر نامزدها باشد.

وی ادامه داد: دادن وعده‌های دروغ و باطل، اسراف در هزینه‌های تبلیغاتی و تخریب همدیگر برای رسیدن به رای بیشتر، امور ناپسندی است که باید نامزدها از آن پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حضور ملت ایران و استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دشمنشکن بود، اضافه کرد: این حضور که پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند، شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم آذربایجان‌غربی در خیابان‌های پر از برف بسیار چشمگیر بود، اظهار کرد: ملت ولایی این استان با این اقدام، بصیرت، ثابت‌قدمی و دشمن‌شناسی خود را در مسیر انقلاب و ولایت به تصویر کشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جبهه مقاومت اتحاد بخشید، گفت: در داخل کشور با شهادت ایشان وحدت و انسجام ملی با حضور ۲۵ میلیونی ملت ایران در آیین بدرقه این شهید والامقام به نمایش درآمد.

وی اظهار داشت: خون سردار سلیمانی برکت‌های زیادی برای ایران اسلامی و جهان اسلام داشت و هیمنه آمریکا با موشک‌باران «عین الاسد» در عراق شکسته شد به گونه‌ای‌ که در طول تاریخ این همه آمریکا ذلیل نشده بود.  

امام جمعه ارومیه با اشاره به قرائت وصیت‌نامه این شهید والامقام در مراسم چهلم ایشان بیان‌کرد: همه ما وظیفه داریم به فرازهای این وصیت نامه به خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به حضور فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی در محضر مقام معظم رهبری در روزهای پایانی دهه فجر و یادآوری بیعت تاریخی همافران با امام راحل در روز ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ گفت: هرکس خدا ترس باشد، خداوند راه نجات را به او نشان می‌دهد همان‌طوری‌که بیعت نیروی هوایی با امام (ره) کمر رژیم را شکست و تمام حیله‌ها و دسیسه‌های آمریکا را به شکست منتهی کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز ۲ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم آذربایجان‌غربی ۱۲ نماینده را در این روز راهی مجلس می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.