آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در جمع مردمی قزوین به مناسبت ایام الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنی آمریکا موجب اتحاد و انسجام ملت ایران شده است و کشور از همه متحدتر و منسجم‌تر است.

وی با بیان اینکه اگر دشمن طرف مقابل را به وخوبی بشناسیم، به نفع ما تمام خواهد شد، اظهار داشت: هر ملتی که بتواند دشمن خودش را به خوبی بشناسد، به راحتی می تواند در مقابل آن ایستادگی کرده و معادلات را به نفع خودش تمام کند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: امروز به برکت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی قله های بلندی را فتح کرده‌ایم و این روند همچنان ادامه دارد.

امام جمعه قزوین دشمنی آمریکا با ایران را جدی عنوان کرد و گفت: امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و از شیطان جزو دشمنی انتظار نمی‌رود، بنابراین همه ما  باید نسبت به تهدیدات دشمن آگاه باشیم.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: مقابله با دشمنان نظام و انقلاب همچنان ادامه دارد تا خاورمیانه از شر این شیاطین خلاصی یابد.

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن روز سه شنبه با حضور مردم و مسؤولان در خیابان شهدای قزوین و شهرهای دیگر استان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.