سردار رمضان شریف روز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم ارومیه افزود: ماموریت این شهید بزرگوار، توانمندسازی جبهه مقاومت برای مبارزه با صهیونیست‌ها بود که ایشان با شهادت خود نیز این ماموریت را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: تمام طرح‌های آمریکایی‌ها در منطقه با تدابیر جبهه مقاومت و شهید سلیمانی با شکست مواجه شده و ترور و به شهادت رساندن سرداران ما نمی‌تواند جلوی این شکست دشمن را بگیرد. 

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها به دنبال تسلط بر جغرافیای منطقه و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی هستند و تمام این نقشه‌ها با تدابیر شهید سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت که تربیت یافته مکتب سلیمانی و مقام معظم رهبری هستند، نقش برآب می‌شود.

مسوول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیلی انتقام سخت سپاه پس از شهادت سردار سلیمانی، حیثیت آمریکایی‌ها را از بین برد و اخراج آنها را از منطقه حتمی و قطعی کرد. 

سردار شریف، سیلی دوم ملت ایران را حضور دشمن‌شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: سیلی سوم به فضل الهی با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بر صورت آمریکایی‌ها نواخته می‌شود. 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از مردم و برای مردم هستند و خادمی این ملت افتخار بزرگی بوده که نصیب نیروهای نظامی شده‌است. 

سردار حبیب شهسواری بیان کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران در ٢٢ بهمن با وجود سرمای شدید با اتحاد خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و این مشت در روز دوم اسفند تکرار خواهد شد.

مداحی در وصف شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.