آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت خاطره شهید سلیمانی افزود: تداوم راه این شهید در ولایتمداری ، اخلاص ، ایمان و فعالیت مستمر جبهه مقاومت در برابر کفرجهانی است.

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی فرمودند، وی همواره در مسیر دین  و انقلاب اسلامی با اخلاص حرکت کرد و تسلیم دشمنان و معاندان نظام نشد.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: راه شهید سلیمانی و همرزمانش در تقویت دین ، ولایت فقیه، ایستادگی بر اصول انقلاب اسلامی به خصوص اخلاص خلاصه می‌شود و باید این روحیه و فرهنگ تداوم یابد.

ناصری یزدی با بیان اینکه دشمنان با جنگ فرهنگی و تبلیغاتی به دنبال تضعیف دین مردم و جوانان هستند از مسوولان و خانواده‌ها خواست با حفظ وحدت و بصیرت در مسیر انقلاب حرکت کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد گفت: رمز و راز عزت و محبوبیت شهید سلیمانی در تکیه به دین، ولایت و مردمداری و فعالیت برای سربلندی امت اسلام در برابر کفرجهانی بود و باید این فرهنگ و هدف مقدس پیگیری شود.

امام جمعه یزد به رشادت‌های شهید سلیمانی در عراق و سوریه علیه داعش و تکفیری‌ها اشاره کرد و بر تبیین آرمان‌های جبهه مقاومت برای مردم به خصوص جوانان تاکید کرد.

ناصری یزدی به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و معرفی سیره این بانوی نمونه اسلام به مردم و جوانان توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی را خواستار شد.

همچنین فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد پیش از خطبه های امروز نماز جمعه مرکز استان گفت: علت اصلی محبوبیت سردار سلیمانی این بود که تمام کارهای خود را با اخلاص و ایمان کامل انجام می‌داد و تسلیم دشمن نمی‌شد.

سرتیب اکبر فتوحی افزود: این شهید در عمر خود همواره در هر شرایطی مطیع اوامر مقام معظم رهبری بود و اگر مردم از او قدردانی کردند چون فقط برای خدا کار می‌کرد.

وی اظهارداشت: باید روحیه و فرهنگ شهادت و سیره شهدای جبهه مقاومت روز به روز در بین جوانان ما گسترش یابد که نظام و انقلاب را در برابر دشمنان مصون نگه می‌دارد.

همزمان با سراسر کشور امروز نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد برگزار شد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.