به گزارش ایرنا، دانش آموزان نیز با استقبال از این اقدام معلم برای سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نامه نوشتند، دانش آموزان در نامه هایشان که سرشار از علاقه و محبت کودکانه به سردار حاج قاسم سلیمانی بود، از او بخاطر دلاورمردی ها و حفاظت از کشورشان قدردانی کردند.

محمدحسین نیکبخت یکی از دانش آموزان در نامه خود نوشت: سلام سردار عزیزم حاج قاسم سلیمانی؛ برای امنیت من و هم سن و سالانم تلاش کردی، تو نماد شجاعت و مقاومت هستی، من تو را خیلی دوست دارم، مطمئن باش که با درس خواندن راهت را ادامه می دهم.

وی در ادامه نامه خود آورده است: آرزوی، شهید شدن را داشتی و به آرزویت رسیدی، اما مردم ایران خیلی تو را دوست داشتند و نمی خواستند، تو را از دست بدهند.

این دانش آموز در ادامه نامه خود به سردار سلیمانی نوشته است: سردار عزیزم تو داعش را نابودی کرد، زمانی که به رشت آمد، گفتی که داعش تا سه ماه دیگر از بین می رود، همینطور هم شد، ما امنیت کشورمان را از تو داریم و اگر دشمنان وارد کشور نشده اند، به خاطر شجاعت و بزرگی تو بود.

یکی دیگر از دانش آموزان در نامه خود آورده است: سردار عزیز سلام؛ من امیرعلی راثی دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی از مدرسه قرآنی شهید مصطفی کریمی هستم، شما را خیلی دوست دارم و راهت را ادامه می دهم.

این دانش آموز در ادامه نامه خود نوشته است: شهید بزرگوار، من سعی می کنم که مانند شما باشم، شما نمونه اخلاق، تقوا، پاکی، صداقت، ایمان ، عزت، سربلندی و سرافرازی هستند، دلسوز همه مسلمانان و کودکان بودید، شجاع ، نترس و بی باک بودید و خواب راحت را از دشمنان اسلام ربودید.

راثی در ادامه نامه خود به سردار سلیمانی آورده است: ای شهید عزیز، همیشه حتی پس از مرگ هم موجب وحدت مردم شدید، گوش به فرمان رهبری بودی، فرشته بودی، من خیلی شما را دوست داشتم و دارم و به فرمانده ای مانند شما افتخار می کنم.

در ادامه این نامه نوشته شده: خدا لعنت کند؛ ترامپ دیوانه را؛ او شما را ناجوانمردانه شهید کرد و دل ما را سوزاند و مسلمانان جهان را عزادار کرد.

این دانش آموز کلاس پنجمی در نامه خود آورده است: سردار سلیمانی به شما قول می دهم که گوش به فرمان رهبرم باشم، با درس خواندن راهت را ادامه دهم و برای سربلندی کشورم تلاش کنم.

یکی دیگر از دانش آموزان نیز در نامه خود آورده است؛ سلام سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی، امیدوارم که حالت خوب باشد، من پارسا اصغرزاده از استان گیلان شهر رشت از مدرسه شهید مصطفی کریمی برای شما نامه می نویسم، این نامه را می نویسم تا از زحمات ۴۰ ساله شما برای کشور و امنیت ما تشکر کنم.

اصغرزاده در نامه خود به سردار سلیمانی نوشته است: من به نمایندگی از همه دانش آموزان کشورم از شما سپاسگزارم، زمانی که داعشی ها خواستند وارد ایران شوند، شما جلوی آنها ایستادی، اگر تو نبودی تمام ایران با خاک یکسان می شد، خوشحالم به آرزویست رسیدی اما ناراحتم که دیگر برنمی گردی.

در ادامه این نامه آورده شده: می خواهم بغلت کنم، ببوسمت و برایت گریه کنم، می خواهم همه چیزم را بدهم و برای آخرین بار ببینمت.

سید علی آقازاده دیگر دانش آموز نیز در نامه خود آورده است: سردار عزیزم سلام، پدرم می گوید که شما را از نزدیک دیده است، من هم آرزوی دیدن شما را داشتم ، شجاعت و دلاورمردی شما بوده که ما اکنون با امنیت زندگی می کنیم، زمانی که شنیدم دشمن شما را به شهادت رسانده خیلی ناراحت شدم، تصمیم گرفتم که انتقام خونت را از دشمن بگیرم.

مهیار شعبانی یکی دیگر از دانش آموزان در نامه خود آورده است: شما برای دفاع از کشورمان بسیار جانفشانی کردی، همه ما باید قدردان کارها و زحمات شما باشیم.

مهیار در نامه خود به سردار سلیمانی نوشته است: سردار شجاع، ما امنیت، سربلندی و عزت کشورمان را مدیون شما هستیم؛ خداحافظ سردار.

ژاله رحمتی معلم کلاس پنجم روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: هر یک از ما نسبت به سردار حاج قاسم سلیمانی و کشورمان دینی داریم؛ از دانش آموزان خواستم تا به حاج قاسم سلیمانی نامه ای بنویسند، دانش آموزان نیز استقبال کردند و به سردار نامه نوشتند که این ها تنها تعدادی از نامه های دانش آموزان ۳۸ نفره این کلاس است.

وی اظهار داشت: به دانش آموزان گفتم که سردار حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از کشور و امنیت ما رفته بود، می توانست زندگی راحتی داشته باشد، اگر نبود امثال حاج قاسم ها، کشور ما مانند افغانستان، لبنان و فلسطین بود، اما شما دانش آموزان اکنون در آرامش درس می خوانید.

این معلم کلاس پنجمی خاطر نشان کرد: به دانش آموزان گفتم فکر نکنید که سردار حاج قاسم سلیمانی رفت و کسی دیگر نیست؛ ما هم باید تفنگ بر دوش بگیریم، نه شما دانش آموزان باید سنگر مدرسه را حفظ کنید، با درس خواندن برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنید و راه سردار سلیمانی را ادامه دهید.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود، در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد، همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

آیین‌ تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهانش شنبه (۱۴ دی) در شهرهای کاظمین، کربلای معلی و نجف اشرف و روز شنبه (۱۵ دی) پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان و مشهد مقدس و دوشنبه (۱۶ دی) در تهران برگزار شد، پیکر سپهبد قاسم سلیمانی سه شنبه شب (۱۷ دی) در کرمان محل تولدش به خاک سپرده شد. 

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت «دونالد ترامپ» که منجر به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون جانشین الحشد الشعبی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز از شلیک ده ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.