به گزارش ایرنا، این دیدار با حضور بیش از سه هزار تماشاگر مشتاق ارومیه‌ای در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر و با قضاوت «ابراهیم فیروزی» برگزار شد.

سرمربی شهرداری ارومیه در آغاز این بازی از ترکیب فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، علی شفیعی، پوریا فیاضی، حمزه زرینی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو استفاده کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۰ و  ۲۵ بر ۲۳ مقابل حریف اردکانی خود پیروز شد و هر سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کرد.

شاگردان پیمان اکبری که هفته پیش یک شکست نزدیک ۳ بر ۲ مقابل تیم سایپا تهران داشتند، این هفته با کسب این پیروزی روحیه بخش با آمادگی بیشتری به مصاف حریف هفته هفدهم خواهند رفت.

«ابراهیم فیروزی» با کمک «اصغر میرزائی» امر داوری این دیدار را بر عهده داشتند و «بهرام سلیمانی و مسعود یزدان‌پناه» ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

شهرداری ارومیه با این پیروزی و اندوختن ۳۲ امتیاز با ۲ پله صعود در رده چهارم قرار گرفت و یکشنبه هفته آینده /۲۷ بهمن ماه/ میزبان تیم راهیاب ملل مریوان در سالن غدیر این شهر است.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

دیدارهای مراحل رفت و برگشت بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه، به پایان می‌رسد.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.