این دیدار حساس از ساعت ۱۶ با حضور پرشور تماشاگران مشتاق ارومیه‌ای و با قضاوت کیوان عابدزاده در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

شهرداری ارومیه در حالی با هدایت پیمان اکبری از پیکان تهران میزبانی می‌کند که این حریف تهرانی امسال با ترکیبی از بازیکنان جوان بازی‌های قابل قبولی به نمایش گذاشته است.

در این سوی میدان تیم شهرداری ارومیه پس از جدایی مصطفی کارخانه و جذب پیمان اکبری از وضعیت روحی و روانی خوبی برخوردار است و طی ۲ هفته گذشته نیز ۲ برد روحیه‌بخش متوالی مقابل تیم‌های فولاد اصفهان و شهداب یزد کسب کرده‌است.

«عابدزاده» با کمک مهدی نویدی امر داوری این دیدار را بر عهده دارد و حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی ناظران فدراسیون در این مسابقه هستند.

بازیکنان ۲ تیم آخرین تمرین‌های توپی خود را عصر امروز /شنبه/ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌کنند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون تا پایان هفته دهم لیگ برتر کشور با اندوختن ۱۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تیم پیکان تهران نیز با کسب ۲۲ امتیاز در رده دوم است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز چهارشنبه گذشته، در دیداری معوقه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر کشور و در یک بازی خارج از خانه به پیروزی سه بر یک مقابل فولاد سپاهان اصفهان رسید.

شهرداری ارومیه به تازگی با جذب پیمان اکبری به عنوان سرمربی، پوریا فیاضی در پست قدرتی‌زن و علیرضا بهبودی در نقش پاسور از آمادگی بیشتری برای حضور در ادامه لیگ برتر برخوردار است.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

دیدارهای مراحل رفت و برگشت بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه، به پایان می‌رسد.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.