در این دیدار که با حضور بیش از سه هزار تماشاگر در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد شاگردان پیمان اکبری در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ مقابل حریف یزدی خود به برتری رسیدند. 

در آغاز این دیدار فرهاد سال‌افزون، سعید مصطفی‌وند، علی شفیعی، امیر خداپرستی، حمزه زرینی، شهرام محمودی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) برای تیم شهرداری ارومیه به میدان رفتند.

در ست اول این دیدار تیم شهرداری ارومیه در حالی که در همان ابتدا چهار امتیاز عقب افتاد ولی با جبران امتیازات توانست وقت‌های استراحت اول و دوم را نصیب خود کند.

تیم شهرداری ارومیه در هر سه ست با دفاع، توپ‌گیری‌ بی‌نقص و سرویس‌های کم اشتباه، خط حمله و روند امتیازگیری حریف را دچار مشکل کرد.

در این دیدار پوریا فیاضی و علیرضا بهبودی قدرتی‌زن و پاسور تازه به خدمت گرفته تیم شهرداری ارومیه به میدان نرفتند و از جایگاه تماشاگران شاهد این بازی بودند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود، از 9 دیدار خود 16 امتیاز اندوخته است.

مرتضی اکرمی با کمک مهدی نویدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی ناظران سازمان لیگ فدراسیون در این مسابقه بودند.

این تیم به تازگی با جذب پیمان اکبری به عنوان سرمربی، پوریا فیاضی در پست قدرتی‌زن و علیرضا بهبودی در نقش پاسور از آمادگی بیشتر و بهتری برای حضور در ادامه لیگ برتر برخوردار هستند.

تیم شهرداری ارومیه در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر والیبال که قرار بود روز ۲۹ آبان از هفته هفتم لیگ برتر کشور برگزار شود روز چهارشنبه این هفته، دوم‌ بهمن‌ماه میهمان تیم فولاد سپاهان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.