قهرمان بیرامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری این دیدار که قرار بود امروز یکشنبه از ساعت ۱۶ آغاز شود که با یک ساعت تاخیر همراه است.

وی بیان کرد: تیم شهداب یزد به دلیل شرایط جوی و بارش برف و لغو پروازهای تهران به ارومیه و تبریز با قطار راهی ارومیه شد که برای رفع خستگی ناشی از سفر زمینی بازیکنان، زمان مسابقه به تاخیر انداخته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس این دیدار ساعت ۱۷ امروز یکشنبه، ۲۹ دی‌ماه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز می‌شود.

دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد قرار بود روز ۲۶ آبان به میزبانی ارومیه برگزار شود که در آن زمان لغو شد. 

همچنین یکی دیگر از دیدارهای تیم شهرداری ارومیه مقابل فولاد سپاهان اصفهان که قرار بود روز ۲۹ آبان از هفته هفتم لیگ برتر کشور برگزار شود، لغو شده ولی زمان برگزاری آن هنوز اعلام نشده‌است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون با ۲ بازی کمتر نسبت به رقبا، ۱۳ امتیاز از هشت دیدار خود اندوخته و در رده ششم جدول قرار دارد.

این تیم به تازگی با جذب پیمان اکبری به عنوان سرمربی، پوریا فیاضی در پست قدرتی‌زن و علیرضا بهبودی در نقش پاسور از آمادگی بیشتر و بهتری برای حضور در ادامه لیگ برتر برخوردار هستند.

با پایان یافتن رقابت‌های انتخابی المپیک، کسب سهمیه توسط تیم ملی ایران و بازگشت ملی‌پوشان به ایران و تعطیلی ۵۰ روزه لیگ برتر کشور تمرین‌های جدی این تیم از ۲ روز گذشته با افزوده شدن سرمربی و بازیکنان ملی‌پوش با جدیت بیشتری در سالن غدیر ارومیه از سرگرفته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.