مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه روز شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: با جدایی «مصطفی کارخانه» از تیم والیبال شهرداری ارومیه تلاش برای انتخاب و معرفی سرمربی جدید با جدیت در دستور کار مدیریت باشگاه قرار گرفت و پس از بررسی‌های فراوان تصمیم بر این شد تا «پیمان اکبری» مربی صاحب نام کشورمان سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

پیمان رضایی بیان کرد: متاسفانه به دلیل بیماری و نظر پزشک، ادامه همکاری با «مصطفی کارخانه» امکان‌پذیر نبود و مجبور به قطع همکاری با وی شدیم.

وی با اشاره به اینکه سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز، شنبه در تمرین‌های این تیم در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه حضور داشت، گفت: تمام تلاش مدیریت باشگاه کسب نتایج شایسته و خوشحال کردن دل هواداران است  و در این راه تمام همت خود را به کار بسته‌ایم.

طی ۲ هفته گذشته «مصطفی کارخانه» با عذرخواهی از هواداران والیبال ارومیه و مسوولان آذربایجان‌غربی از ادامه هدایت تیم شهرداری ارومیه به دلیل بیماری کناره‌گیری کرد.

وی کسالت جسمانی را علت اصلی کناره‌گیری خود اعلام کرد و گفت: با صلاح‌دید پزشکان و تصمیم شخصی خودم از ادامه همکاری با تیم والیبال شهرداری ارومیه معذور خواهم بود.

وی با بیان اینکه امسال از نظر سلامت جسمی سال بسیار بدی را سپری کرده‌است، افزود : طی سه ماه اخیر سه بار عمل جراحی داشتم و آخرین عمل جراحی دلیل غیبت من در بازی مقابل نماینده مشهد بود.

سرمربی مستعفی تیم شهرداری ارومیه اظهار امیدواری کرد که این تیم با همراهی هواداران و جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم، روزهای بسیار خوبی را در لیگ امسال پیش‌رو داشته باشد.

«کارخانه» که یکی از سرشناس‌ترین مربیان والیبال کشور است خردادماه امسال به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه انتخاب شده بود.

مردم ارومیه همانند یک کارشناس و متخصص با رشته والیبال آشنا هستند و تیم‌های والیبال این شهر همواره از محبوبیت و جایگاه خاصی برای آنان برخوردار است و این امر بار مسوولیت باشگاه شهرداری ارومیه در انتخاب سرمربی کار بلد، جذب بازیکنان مطرح و بستن تیمی منسجم و هماهنگ را ۲ چندان می‌کند.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرد و بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفت و تیم قدرتمندی را وارد کوران مسابقات کرد.

در این میان مصدومیت فرهاد قائمی و تلاش برای جذب بازیکن جایگزین برای این بازیکن ملی‌پوش و تاثیرگذار نیز یکی دیگر از مشکلات پیش‌روی مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه است و شانس پیوستن «پوریا فیاضی» به ترکیب این تیم قوت بیشتری به خود گرفته‌است.

«فیاضی» طی چند روز گذشته به طور رسمی قرارداد خود را با تیم «بژین» لهستان فسخ کرد و مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه برای انجام مذاکره و جذب این بازیکن در تلاش هستند و اگر مشکلی خاصی اتفاق نیافتد به احتمال زیاد این بازیکن در ادامه لیگ برتر به این تیم خواهد پیوست.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون با ۲ بازی کمتر و با انجام هشت دیدار و اندوختن ۱۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و باید برای جبران امتیازهای از دست‌رفته و بهبود وضعیت خود در جدول تلاش بیشتری انجام دهد.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.