قهرمان بیرامی روز دوشنبه و پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل شهروند اراک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب این پیروزی موجب می‌شود تیم شهرداری ارومیه در دیدار خانگی روز چهارشنبه جاری در هفته نهم لیگ برتر کشور مقابل شهرداری ورامین صدرنشین با روحیه خوبی به میدان برود.

وی بیان کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ بر حریف اراکی واگذار کرد ولی در ادامه به پیروزی ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ در ست های دوم، سوم و چهارم رسید و هر سه امتیاز این دیدار کسب کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که در هفته پنجم با قرعه استراحت روبرو بود در ادامه نیز به دلیل لغو دیدارهای هفته ششم و هفتم خود مقابل تیم‌های شهداب یزد و فولاد سپاهان اصفهان به میدان نرفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه با وجود داشتن آمادگی لازم و رسیدن به انسجام تیمی، در جریان تمرین‌های چند روز گذشته با مشکل مصدومیت «فرهاد قائمی» قدرتی‌زن ملی‌پوش و تاثیرگذار خود از ناحیه مچ پای چپ مواجه شد و بنا به تشخیص پزشکان این بازیکن نمی‌تواند به مدت یک ماه تیم باشگاهی خود را در مسابقات لیگ برتر ایران همراهی کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه طی پنج دیدار گذشته خود به ۲ شکست مقابل تیم‌های شهرداری گنبد و سایپای تهران و سه پیروزی مقابل خاتم اردکان، راهیاب ملل مریوان و شهروند اراک رسید و با اندوختن هشت امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

امسال پس از ۲ سال ناکامی، حضور تیمی پرستاره با هدایت «مصطفی کارخانه» در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه بخشیده است.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفته است.

امسال تیم‌های پیکان و سایپای تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد در لیگ برتر حضور دارند.

سی‌وسومین دوره لیگ برتر والیبال قهرمانی ایران از روز هشتم آبان ماه جاری به صورت رفت و برگشت آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.