آری این مردم همچون سایر هموطنان‌شان تهدید را چه از جنبه نظامی و روانی و چه اقتصادی بر نمی‌تابند و امروز علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، حامل پیام‌های متعدد در عرصه بین‌المللی بودند.

مردم آذربایجان‌غربی تقویت اراده نسل چهارم انقلاب در برابر سختی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها را بار دیگر و در گام دوم انقلاب تمرین کردند

برخی از آنان فرزندانشان را در شرایط طاقت‌فرسای زمستانی برای کودکان به صحنه آوردند و تقویت اراده نسل چهارم انقلاب در برابر سختی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها را بار دیگر و در گام دوم انقلاب تمرین کردند.
امروز انگشتان بی‌حس این کودکان از فرط سرما، عاشقانه گره خورد و مشت‌ها با شعارهای «تهدید اثر ندارد»، «خون سلیمانی ما می‌جوشد» و «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» رو به آسمان بلند کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه به تاثیر حضور پرشور و شعور مردم در خنثی‌سازی تهدیدها و توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: مردم در راهپیمایی روز جاری نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و هرچه شرایط سخت‌تر باشد، حضور آنان به صورت فوق‌العاده افزایش می‌یابد.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: حماسه‌ای دیگر در این روز خلق و خط بطلانی بر تهدیدهای روانی و اقتصادی دشمنان کشیده شد.
وی ادامه داد: با وجود تهدیدها و فضاسازی‌های دشمن در فضای جامعه، این مردم در انتخابات پیش‌رو هم حضوری پررنگ خواهند داشت و بار دیگر حماسه‌آفرینی خواهند کرد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ارومیه گفت: مردم بااراده در این سرما، بیعت جانانه‌ای با آرمان‌های امام راحل تجدید کردند و خط بطلانی به تهدیدهای نرم و سخت دشمن کشیدند.
سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ادامه داد: مردم به کوری چشم دشمنان در حماسه ۲ اسفند باشکوه‌تر از گذشته شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان خواهند زد.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز حضور پرشور و شعور مردم استان در راهپیمایی ۲۲‌بهمن امسال را نشان‌دهنده پشتیبانی آنان از امنیت و آرمان‌های امام راحل و سیاست‌های رهبری دانست و گفت: این حضور پاسخی به تهدیدهای روانی و اقتصادی دشمنان است.

«محمدمهدی شهریاری» نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حضور نشان داد که مردم همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و در  روز ۲ اسفند هم پای صندوق‌های رای حضوری مقتدرانه خواهند داشت.

«محمدجواد ظریف» هم پیش از این ۲ بار خطاب به آنان که به دنبال تهدید روانی و اقتصادی ملت ایران هستند، گفته‌است که «هرگز یک ایرانی را تهدید نکن»؛ یکبار در تیرماه سال 1394 و بار دیگر چند روز قبل از نهایی شدن توافق برجام علیه «فدریکا موگرینی» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که البته این پیام رییس دستگاه دیپلماسی همواره با استقبال ایرانی‌ها روبه‌رو شده‌است و در راهپیمایی امروز آذربایجان‌غربی به یک راهبرد خودجوش مردمی تبدیل شد. 


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.