به گزارش ایرنا، مردم ولایی شهر سلماس روز سه‌شنبه از مقابل مسجد جامع تا میدان توحید این شهرستان راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای انقلابی پایبندی خود را به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی کنندگان شعارهای  «22بهمن ماه، یوم‌الله یوم‌الله» ، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل» ، «آذربایجان جانباز انقلاب دان آیریلماز» ، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سر دادند.

در راهپیمایی امسال، تصاویر سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز بر فراز دستان مردم قدرشناس سلماس دیده می شد، مردمی که در چهلمین روز عروج ملکوتی و آسمانی این سردار رشید به صحنه آمده بودند تا نشان دهند راه حاج قاسم هنوز ادامه دارد.

امام جمعه سلماس در پایان راهپیمایی  مردم این شهر گفت: مردم مقاوم ایران همیشه با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر، دشمنان را غافگیر کرده‌اند و امروز نیز این امر محقق شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم طباطبایی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی و دیگر صحنه های انقلاب، تاثیر تعیین‌کننده و ویژه‌ای در مذاکرات و پیشبرد تصمیم‌های خارجی و داخلی کشور دارد و امید باطل دشمن به یاس تبدیل می کند.

وی ادامه داد: مردم قهرمان ایران به رغم تمامی توطئه‌ها به یاد  شهدا به خصوص سردار سلیمانی با مشارکت پرصلابت در راهپیمایی بار دیگر بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایتمداری و وفاداری خود را به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان می‌دهند.

به گزارش ایرنا، سلماس یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی و از نقاط سردسیر استان به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.