حجت‌الاسلام ناصر خدایاری شامگاه روز دوشنبه در مراسم جشن بزرگ انقلاب در محل خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی افزود: مردم این استان مرزی در طول چهار دهه گذشته به خوبی درخشیده‌ و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده‌اند.

وی به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال هم اشاره کرد و گفت: حضور در این راهپیمایی از اهمیت ویژه برخوردار است و مردم نیز با درک این موضوع، همانند سال‌های گذشته وفاداری خود را به نسبت آرمان‌های انقلاب و امام راحل از طریق شرکت گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان خواهند داد.

وی اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات ۲ اسفند سال جاری را نیز یادآوری کرد و افزود: ۲ اسفند ترازوی سنجش است و بدون تردید مردم استان با شور و شعور برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

رییس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی نیز در این آیین گفت: ما همچنان بر عهد و پیمان خود با انقلاب و نظام پایبندیم و در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نه با صندوق‌های رای قهر می‌کنیم و نه از مشارکت در انتخابات خودداری خواهیم کرد بلکه پرشورتر از همیشه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مشارکت فعال در پای صندوق‌های رای پیوند خواهیم زد. 

یوسف پیربوداقی اظهار داشت: رسانه‌ها با قلم و بیان خود باید در مسیر جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گام بردارند و بستر مناسبی برای حضور باشکوه مردم فراهم کنند.

وی به ضرورت حضور یافتن اصحاب رسانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: اصحاب فرهنگ و رسانه حضوری پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهند داشت و همگام با مردم شهیدپرور این استان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا جشن بزرگ انقلاب با هدف گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب همزمان با ۲۱ بهمن ماه و با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه آذربایجان‌غربی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.