عباس کشاورز روز یکشنبه در آیین تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت جهادکشاورزی با آرمان های امام راحل در حرم مطهر ایشان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت ها و جانفشانی های ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) است که باید همگان قدر این ایام را بدانند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در این آیین با اشاره به اینکه این وزارتخانه وظیفه تامین معیشت مردم را بر عهده دارد، گفت: کارکنان جهاد کشاورزی در کنار حرم امام راحل تعهد می دهند که با تمام قوا ایستاده اند تا سفره مردم رونق و بازارهای کشور انباشته از اقلام غذایی باشد.
حجت الاسلام سیدرضا تقوی ادامه داد: راهبرد اصلی جهاد کشاورزی امنیت غذایی و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی است تا مردم ایران اسلامی در این خصوص مشکل خاصی نداشته باشند.  
 سرپرست و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی امروز (یکشنبه) در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.
عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی به همراه جمعی از کارکنان این نهاد و تعدادی از کشاورزان و عشایر کشور با حضور خود در حرم مطهر امام خمینی (ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.  
شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نثار تاج گل و قرائت بیانیه و  فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.  
مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در ادامه این مراسم ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.