آیدین رحمانی روز دوشنبه در آیین بهره برداری پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها با این میزان اعتبار هزینه شده در حوزه فناوری اطلاعات در استان کم نظیر است.

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه فناوری باید منجر به اشتغال، ثروت و رونق تولید در استان شود و در این زمینه حمایت‌های لازم از  سوی دولت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از کسب و کار در فضای مجازی در دستور کار دولت قرار دارد و با هماهنگی دستگاه‌های مختلف شرایط برای رونق کسب و کار در فضای مجازی را در استان فراهم می‌کنیم.

رحمانی گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۵۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی در استان افتتاح و کلنگ زنی شده و برای بهره‌برداری و کلنگ زنی این تعداد طرح در مجموع بیش از  ۲۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، طی دهه‌فجر امسال ۴۶۷ برنامه فرهنگی اجرا، ۵۳۹ طرح افتتاح و ۵۵ طرح کلنگ‌زنی می‌شود؛ رویکرد اصلی در اجرای این طرح‌ها تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم است که می‌تواند موتور محرکی برای ادامه راه پرافتخار ایران اسلامی در گام دوم انقلاب باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.