جهانبخش محبی‌نیا روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر در مسجد جامع روستای «حسن‌آباد» از توابع بخش مرکزی میاندوآب، اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا طی روزهای گذشته در یکی از ایالت‌های این کشور از ۱.۵ ساعت سخنرانی خود، ۲۵ دقیقه را به نقش و اثرگذاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داد و ترور ایشان را اقدام بزرگی برای کشورش برشمرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به عنوان سرباز فداکار امام (ره) به جایگاهی رسید که دشمن از وی بیم داشت، افزود: آمریکا که در جنگ جهانی اول و دوم و یا در بیشتر فتنه‌ها و جنگ‌های داخلی‌ کشورها نقش داشت، اکنون شهادت سردار سلیمانی را یک دستاورد عظیم برای دخود قلمداد می‌کند.

وی اخلاص، ارادت و عشق به وطن، اخلاق‌مداری، کوچک شمردن خود در برابر ملت و ساده‌زیستی را از ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: این ویژگی‌ها و شجاعت ایشان موجب شده که وی هم در جامعه جهانی محبوب باشد و هم اینکه رییس جمهور قدرتمندترین کشور جهان با آن همه ادعا، ترور وی را افتخار بزرگی برای خود تلقی کند.

«محبی‌نیا» بیان کرد: باید مردم و مسوولان تلاش کنند و در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی و فرهنگی نیز شبه سردار سلیمانی‌ها را تقویت کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارج نهادن به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی در جامعه گفت: نباید با نگرش‌های سیاسی سرمایه‌های شهرمان را از بین برده و یا مورد هجمه و تخریب قرار داد یا به خاطر مطامع شخصی عملکرد و شایستگی‌های آنها را زیر سوال برد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که وحدت و همدلی وجود نداشته باشد و به دستورالعمل‌های دینی خود پایبند نباشیم، نه تنها پیشرفتی حاصل نمی‌شود بلکه زمینه‌ای برای ناخشنودی پروردگار و مردم نیز بوجود می‌آید.
میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.