حجت الاسلام علی عبداللهی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان اردستان تشریح کرد: دشمن به دنبال بلعیدن فهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است و تلاش دارد با القای این جمله که نظام اسلامی نمی‌تو اند خود را به جایی برساند، مردم را ناامید کند.

وی تصریح کرد: یک روز زمزمه تغییر نام خیابان و کوچه‌ها به اسامی پیشینیان را سر می‌دهند و روزی می‌گویند قوانین حاکم بر کشور قابل رقابت با مسایل بین‌المللی نیست یا مساله ظلم مردان به زنان را طرح می‌کنند تا با ایجاد اختلاف بین همسران، بنیان خانواده‌ها را متلاشی کنند.

رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها به توطئه فرهنگی دشمن اشاره داشتند و موضوع تهاجم و نفوذ فرهنگی را مطرح کردند که اگر فرهنگ جامعه از مسیر درست منحرف شود، ورود دشمن آسان می‌شود.

وی یادآور شد: این خواسته رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است، که چنان ساماندهی در امور صورت گیرد تا مردم امیدوار شده و به این نقطه برسند، آینده نظام اسلامی روشن و در اوج اقتدار خواهد بود.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه امروز هماهنگی و همدلی بین مسوولان نقطه امیدی برای حل مشکل مردم خواهد بود، اضافه کرد: باید چنان عمل شود که سرمایه‌گذار نگرانی نداشته باشد و در این زمینه دادگستری‌ها و دادستان‌های کشور آماده همکاری با مسوولان در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری هستند.

وی تاکید کرد: این قوه با همه توان و قدرت از سرمایه‌گذاری درست منجر به ایجاد اشتغال و رونق تولید در کشور دفاع و حمایت می‌کند.

رییس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ادامه داد: ریاست این قوه بارها اعلام کردند که برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نشده و با اختلاف‌های طبقاتی، قانون‌گریزی، چاپلوسی، آقازادگی و تملق گویی برخورد شود تا مردم بتوانند برای احقاق حق خود تظلم خواهی کنند.

وی افزود: ریاست قوه قضاییه در سند تحول به افرایش پرونده‌های قضایی باور ندارند و باید با ارشاد و صلح و سازش مشکل مردم را حل کرد و مسوولان با تلاش مضاعف خود زمینه کاهش پرونده‌ها را فراهم سازند.

حجت الاسلام عبداللهی همچنین بیان کرد: درخواست‌های مطرح شده از سوی مسوولان نیز مورد بررسی قرار گرفته و در حد مقدورات تامین خواهد شد.

فرماندار اردستان نیز در ادامه گفت: مسوولان سرمایه های نظام هستند و اگر اصلاحی در مقررات و فرآیندهای فساد انگیز صورت نگیرد، بار همه پرونده‌های آن بر دوش قوه قضاییه خواهد افتاد و یک بخشی از نخبگان جامعه را با این پرسش روبه‌رو خواهد کرد که چه اتفاقی در کشور در حال رخ دادن است که بسیاری از سرمایه‌های اجرایی کشور را درگیر می کند که لازم است این مقررات اصلاح شود.

حمیدرضا تاملی تصریح کرد: یکی از چالش‌ها ابلاغ دستورالعمل‌های متمرکز از مرکز است که در همه نقاط قابلیت اجرایی نداشته، یک شبه زندگی بخشی از جامعه را تحت تاثیر قرار داده و مشکلات مسوولان اجرایی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: ارتباط خوب و هماهنگی البته بین مسوولان اجرایی و قضایی در شهرستان اردستان وجود دارد و نتیجه آن ایجاد فضای امن و دور از جنجال پس از فراز و نشیب‌هایی است که در کشور به وجود آمد، هر چند نجابت و همراهی مردم خطه کویر نشین نباید مورد کم توجهی قرار گیرد.

فرماندار اردستان بیان کرد: باور داریم مسوولان باید نسبت به کوچک‌ترین مشکل و دغدغه مردم حساسیت داشته و واکنش لازم را نشان دهند و در این استا با وجود مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور، از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا کنون ۶۰۰ نفر بیمه شده اجباری افزایش یافته و جز یک مورد آن هم به دلیل تغییر خط تولید، دیگر هیچ واحدی در شهرستان تعطیل نشده است.

وی با اشاره به نرخ بیکاری ۹ درصدی اردستان اضافه کرد: در زمان حاضر بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته و تا پایان سال‌جاری نیز سه واحد تولیدی راه‌اندازی و ۵۰۰ اشتغال جدید در این شهرستان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست تاکید کرد: تصمیم‌گیری قوه قضاییه در حوزه اقتصاد و در دست گرفتن ابتکار عمل بسیار خوب و تاثیرگذار بوده و موجب تشویق سرمایه‌گذاران می‌شود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد افزود: شهرستان اردستان از گذشته‌های دور تا امروز کم‌ترین میزان جرم و جنایت را داشته اما وضعیت اقتصادی، بیکاری و اعتیاد در جامعه مشکلاتی را به وجود آورده است و در این راستا به ساخت بازداشتگاه یا زندانی نیاز دارد. 

رییس قوه قضاییه به همراه یک هیات عالی قضایی برای بررسی آخرین مسایل قضایی و حقوقی اصفهان به این استان سفر کرده است.

شهرستان ۴۲ هزار نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.