ایرج شجاعی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت به خانواده‌ها و بازماندگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: این حادثه هرچند تلخ و دردناک بود و موجب تاثر فراوان مسوولان نظام نیز شد ولی هم‌اکنون در جای خود و با دقت و در مسیر صحیح مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده‌ شهدای این حادثه در مهاباد افزود: برخورد آنها در رابطه با این اتفاق بسیار عالی و معقولانه بود و باعث شد تا جلوی هرگونه موج‌سواری و سواستفاده دشمنان گرفته شود.

وی همچنین از حضور گسترده اقشار مختلف مردم این شهرستان در مراسم تشییع و ختم شهدای این حادثه قدردانی کرد و افزود: این حضور مردم دست‌های پلید بیگانه و پشت‌پرده را که قصد ایجاد اختلاف در بین مردم را داشتند با شکست بزرگی مواجه کرد.

شهادت سردار سلیمانی موجب اتحاد بیشتر ملت ایران شد

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: شهادت سردار قاسم سلیمانی زمینه‌ساز اتحاد، انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت ایران شد و به جهانیان نشان داد که تروریست واقعی دولت امریکا است که در یک عملیات بزدلانه سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

وی افزود: حضور پرشور و باشکوه ۳۰ میلیون ایرانی در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی نشان‌دهنده وحدت بین ملت ایران بود که تمام معادله‌های کشورهای غربی را به هم ریخت و دشمنان را در توطئه‌های خود ناکام ساخت.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به عنوان نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان، مستضعفان و استکبارستیزان در ایران و جهان که بر سر دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم کرد باید بخوبی معرفی شود ادامه داد: دشمنان بدانند شهید سلیمانی برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی و راه او با عزم و اراده بیشتر با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت.

«شجاعی»، پاسخ نیروهای مقتدر سپاه در پی شهادت این سردار بزرگ اسلام به نیروهای آمریکا را دندان‌شکن و کوبنده عنوان کرد و افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر نیروهای امریکایی به مثابه تذکری به استکبار جهانی بود که بداند ملت ایران هیچ اقدامی علیه امنیت این کشور را بی‌جواب نخواهد گذاشت.  

اهمیت شرکت در انتخابات باید در جامعه تبیین شود

شجاعی با بیان اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات در مقایسه با سایر دوره‌ها افزود: اهمیت شرکت در انتخابات با توجه به تبلیغات گسترده منفی معاندان نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه تبیین تا زمینه‌ساز حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو شود.

وی اضافه کرد: تشویق و ترغیب مردم برای شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات یکی از مهمترین وظایف مسوولان است بنابراین همه باید بیش‌از پیش در این رابطه تلاش و همت کنند.

وی با تاکید بر بی‌طرفی کامل دست‌اندرکاران امور اجرایی انتخابات ادامه داد: تخلفات انتخاباتی به صورت ویژه رصد می‌شود و یک قاضی نیز برای رسیدگی به این تخلفات در این شهرستان تعیین شده است.

وی از رسانهها نیز خواست تا هرگونه تخلف انتخاباتی را چه از سوی داوطلبان و چه از سوی مسوولان اعلام و تذکر دهند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر پایبندی مردم به نظام است

فرماندار ویژه مهاباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ملت ایران همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور داشته‌اند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر پایبندی مردم به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در حقیقت بیانگر تاثیرگذار نبودن تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر اراده مردم است اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که با وجود این سختی‌ها، مردم همواره به اصول اصلی انقلاب که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، پایبند هستند.

وی تاکید کرد: ملت انقلابی و بیدار ایران اسلامی با شرکت پرشور در این راهپیمایی به جهانیان نشان خواهند داد که با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با حضور تاثیرگذار خود در تمامی عرصه‌های صیانت از انقلاب، به آرمان‌های نظام و خون مطهر شهدای والامقام پایبند بوده در دفاع از انقلاب همواره استوار ایستاده‌اند.

در ادامه این مراسم از چند خانواد معظم شهدا با اهدای لوح تجلیل شد.

پنج نفر از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی از اهالی شهرستان مهاباد بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.