اسماعیل رستم پور عصر چهارشنبه در جلسه ستاد شئون شهرستان ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار قاسم سلیمانی به ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی اظهار داشت: کارنامه مخالف حقوق بشری و اقدامات تروریستی دولت آمریکا با این اقدام خصمانه و جنایت آشکار، برای جهانیان نمایان شد.

وی خواستار برگزاری برنامه های مناسب و در خور شأن شهیدان در راستای گرامیداشت یاد و نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان شد.

رییس تبلیغات اسلامی سقز هم در این جلسه با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا و برنامه هایی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا بسیار مهم و ارزشمند است، بر گسترش توسعه گفتمان های شهید و شهادت تاکید کرد.

حجت الاسلام برومند رازیانی با اشاره به اینکه چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصادف با ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: شهادت این سردار پرافتخار ایران و جهان اسلام، انقلابی را در کشورهای اسلامی به وجود آورد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی مدافع اسلام و سرزمین اسلامی و انقلاب بود و هم در زمان حیات و هم شهادت،  باعث وحدت و اتحاد ملی در مقابل استکبار و صهیونیست است.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر، بر برگزاری برنامه های فرهنگی برای پاسداشت این ایام از جمله محافل قرآنی و ختم سوره الرحمن در مدارس و هدیه به روح شهید سلیمانی تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز دهه فاطمیه (س) نیز اظهار داشت: حضرت محمد(ص)، حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، نمونه ها و الگوهایی برای ترویج سبک زندگی اسلامی هستند و باید در ترویج این سبک از زندگی در جامعه بیش از پیش تلاش کرد.

ریئیس تبلیغات اسلامی سقز تاکید کرد: پیش کنگره شعر اهل بیت و همایش کشوری سادات نبوی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.