به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم روانسر با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی ، با سر دادن شعارهای 'مرگ بر استکبار' ، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل '، جنایت های دشمنان این آب و خاک را بشدت محکوم کردند.
یکی از اساتید حوزه علمیه قم در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهر روانسر گفت: اگر می خواهیم در برابر استکبار پیروز میدان باشیم و مستکبران بر ما سلطه پیدا نکنند باید همیشه و در همه حال حالت تهاجمی داشته باشیم.
حجت الاسلام سعید جاویدی ، با بیان اینکه استکبارستیزی زن ، مرد ، پیر و جوان نمی شناسد ، افزود: ما اگر انقلابی هستیم باید با بصیرت و هوشیاری به تحرکات دشمن حساس باشیم.
وی تصریح کرد: براساس اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی، اختلاف قومیتی یکی از ترفندهای استکبار برای از بین بردن این نظام اسلامی بود که درصدد بودند اتحاد و یکپارچگی ایران اسلامی را بر هم بزنند اما غافل از اینکه مردم متحد و رهبری آگاه دارند.
جاویدی اظهار داشت: اختلاف افکنی میان اهل تشیع و اهل تسنن یکی دیگر از توطئه های استکبار برای براندازی نظام بود اما بدانند که خدا ، قرآن ، پیغمبر و قبله شیعه و سنی واحد است.
وی اضافه کرد: شیعه و سنی با اتحاد و برادری از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و این مهم را در دوران حساس هشت سال دفع مقدس ثابت کرده اند.
این استاد حوزه علمیه گفت: حضور پرشور مردم شهرستان روانسر در آیین های ملی و مذهبی بیانگر وفاداری مردم این شهرستان به آرمان های نظام و انقلاب است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.