به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی در آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان به مناسبت روز کارمند، با تبریک این روز، هفته دولت را فرصتی برای قدردانی از کارکنان پرتلاش و صادق شهرستان دانست که با وجدان کاری و کار کارشناسی در بدنه دستگاه های مختلف مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

وی همچنین تلاش مجموعه ادارات را سبب رونق دهی به تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی خواند و افزود: پشتیبانی مسائل خارج از تشکیلات اداری نیز اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی هستند که کمک حال بدنه دولت به شمار می روند.

مشایخی با بیان اینکه مردمی بودن باید شاخصه اصلی مسئولین و کارگزاران نظام و انقلاب باشد، گفت: امام (ره) بعنوان رهبری برخاسته از متن مردم با مردم بودن را همواره به مسئولین توصیه می‌ کردند، زیرا شرط اولیۀ پیروزی انقلاب و استمرار آن را در احترام به مردم دانسته و  بر این باور بودند که همۀ توانایی های نظام و انقلاب باید در خدمت مردم باشد.  

فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه تمامی دستاوردهای نظام در این چهل سال در سایه امنیت و با تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، خون شهدا، رشادتها و دلاورمردی ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده های معظم آنها به دست آمده است، افزود: با وجود همه هجمه ها و توطئه ها از سوی دشمنان که هدف اصلی آنها نابودی انقلاب قبل از رسیدن به ۴۰ سالگی بود، با پشتیبانی مردم همیشه در صحنه نه تنها ۴۰ سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم بلکه با تمام توان و سرعت در مسیر رشد و تعالی هر چه بیشتر انقلاب و نظام در حرکتیم.

وی با اشاره به برخی خدمات ارائه شده به مردم که گازرسانی به روستاها حتی در دورافتاده ترین و محروم ترین مناطق از جمله آنهاست، برنامه ریزی برای استفاده بهینه از این وفور نعمت در کشور را ضروری خواند و گفت: هر چند وظیفه دولت خدمات رسانی به مردم است اما گازرسانی به تمامی شهرها، روستاها و صنایع به نوعی خدمات رفاهی و ارتقاء یافته محسوب می شود.

مشایخی تامین آب، برق، گاز، مخابرات و راه روستایی با وجود همه مشکلات، هجمه ها و تحریم های ظالمانه اقتصادی را از دستاوردهای نظام برشمرد و گفت: تامین اینترنت پرسرعت در روستاها نیز در حال اجراست.

۷۲۳۱/۳۰۷۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.