ابراهیم کریمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود کشتی‌گیران مطرح بین‌المللی و ملی در خوی، همواره توجه مسوولان ورزش استان را به رشته کشتی این شهرستان جلب کرده و حمایت بیش از پیش از برگزاری جام «پوریای‌ولی» در این شهرستان را برجسته کرده‌است.

وی اظهار داشت: میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی کشتی در خوی و سایر شهرستان‌های استان و کمک به کشتی‌گیران مطرح استان در توسعه این ورزش تاریخی و پهلوانی ایران موثر است.

سرپرست فنی مسابقات کشتی جام «پوریای ولی»، سطح مسابقات در نخستین دوره از این رقابت‌ها را قابل قبول عنوان کرد و افزود: هرچند برگزاری این دور خوی با استاندارهای لازم فاصله داشت اما به جهت اولین دور بودن آن نمره قابل قبولی می‌گیرد.

وی حضور مردم علاقه‌مند به ورزش پهلوانی کشتی در سالن مسابقات را ستودنی عنوان کرد و گفت: خوی همیشه مهد پهلوانی و قهرمانی بوده و حضور و وجود مقبره جهان پهلوان «پوریای‌ولی» در این شهرستان موید این امر است.

«ابراهیم کریمی» ۱۵ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد و از سال ۱۳۸۲ به عنوان داور درجه یک بین‌المللی به لیست داوران فدراسیون جهانی کشتی اضافه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.