بهمن تیموری پیش از اعزام به مسابقات جهانی قزاقستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی ایران با ترکیب خوبی در رقابت های جهانی حضور پیدا کرده و مطمئنا همه ملی پوشان کشورمان برای افتخارآفرینی پا به این رقابت دشوار گذاشته اند.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی محل حضور بهترین کشتی گیران و تیم های جهان است و همه تلاش می کنند بهترین باشند، تیم ما هم با تمرینات خوبی که پشت سرگذاشته از شرایط آمادگی مطلوب برخوردار و به طور قطع شاهد کشتی های خوبی از تیم ایران خواهیم بود.

تیموری همچنین وضعیت آمادگی خود را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و امیدوارم جواب اعتماد مربیان را با انجام کشتی های خوب و حتی کسب مدال بدهم.

کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی افزود: کسب مدال در چنین مسابقاتی مقداری سخت است اما به هیچ عنوان غیرقابل دسترس نبوده و اگر بدشانسی نصیبم نشود می توانم به این مهم دست پیدا کنم.

وی، کشتی گیران گرجستان، ترکیه، آمریکا، روسیه و اوکراین را از جمله حریفان مطرحش در مسابقات جهانی یاد کرد و گفت: در چنین سطحی از مسابقات هیچ حریفی از پیش برنده یا بازنده نیست و از این رو تلاش می کنم تا بهترین کشتی ها را انجام دهم.

تیموری در عین حال قرعه کشی را در سرنوشت کشتی گیران و رسیدن آنها به مراحل پایانی نیز در نتایج کسب شده موثر دانست.

ملی پوش وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی ایران در پایان گفت: مردم ایران مطمئن باشند همه ملی پوشان کشتی ایران از جان و دل برای موفقیت تلاش می کنند و هیچ آرزو و هدفی جز برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان ندارند.

رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، بهنام احسان پور در ۶۱ کیلو، امیرمحمد یزدانی در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۰ کیلو، رضا افضلی در ۷۴ کیلو، بهمن تیموری در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، علیرضا کریمی در ۹۲ کیلو، علی شعبانی در ۹۷ کیلو و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم با هدایت غلامرضا محمدی نمایندگان کشتی ایران در مسابقات جهانی هستند.

رقابت های جهانی قزاقستان طی روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود و حکم انتخابی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ را نیز دارد، در این مسابقات سه نفر اول هر وزن سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را کسب می کنند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.