این دیدار که عصر امروز، دوشنبه در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد در لحظات پایانی با حواشی زیادی همراه شد به طوری که در دقایق پایانی نیمه دوم و در دقیقه ۸۰ «محمد شاه‌محمدی» بازیکن تیم آلومینیوم و یکی از اعضای کادر فنی این تیم از بازی اخراج شدند.

آغازگر جنجال‌های پایانی بازی سومین پنالتی بازی بود که در دقیقه ۹۴ به نفع تیم ۹۰ ارومیه گرفته شد ولی داور با مشورت کمک خود پنالتی را بازگرداند.

بعد از پایان بازی درحالی که «وحید بیاتلو» سعی در آرام کردن جو ملتهب بازی داشت به یکباره بازیکنان و نیمکت‌نشینان ۲ تیم به داور بازی حمله و حتی با یک دیگر نیز درگیر شدند. 

این درگیری‌ها و حواشی که به اتاق داوران نیز کشیده شد تا جایی ادامه یافت که در نهایت «رسول خطیبی» سرمربی آلومینیوم اراک و «وحید بیاتلو» حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.

از نکات جالب این بازی به ثمر رسیدن ۲ گل بازی از روی نقطه پنالتی بود که در نهایت به بازگرداندن سومین پنالتی بازی به جنجال کشیده شد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان دیدارهای هفته نوزدهم با کسب ۱۰ پیروزی، ۶ تساوی، چهار شکست، ۱۸ گل زده، ۱۰ گل خورده و اندوختن ۳۶ امتیاز پس از تیم‌های مس رفسنجان ۳۹ و گل ریحان البرز ۳۸ امتیازی در رده سوم جدول قرار دارد و آلومینیوم اراک نیز با ۳۱ امتیاز همچنان در رده هفتم این لیگ باقی ماند.

شاگردان وحید بیاتلو در تیم فوتبال ۹۰ ارومیه دوشنبه گذشته در هفته دوم دیدارهای دور برگشت لیگ دسته یک کشور با قبول یک گل مغلوب تیم سپیدرود رشت شدند.

تیم ۹۰ ارومیه برای حضور هر چه قدرتمند خود در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، طی روزهای اخیر هفت بازیکن و ۲ مربی به جمع بازیکنان و کادر فنی خود اضافه کرد.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان،  پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه‌به‌خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه،  آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.