به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و شهرداری تبریز عصر امروز (پنجشنبه )در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان پیگیری شد که این مسابقه در نهایت با کسب سه امتیاز خانگی برای گل گهر به پایان رسید.
گل های شاگردان وینکو بگوویچ را در این مسابقه پیمان رنجبری در دقیقه سه، علیرضا ابراهیمی در دقیقه 50 و محمدامین درویشی دقیقه 61 به ثمر رساندند و اتابک زارعی در دقیقه 61 برای تبریزی ها گلزنی کرد.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان از ابتدای این مسابقه با ترکیب مهرداد بشاگردی، بهمن کامل، علیرضا ابراهیمی، حسام پورهاشم، میلاد صادقیان، مهران گلزاری، پیمان نامور، علی قربان خانی، حمید گلزاری، محمدامین درویشی و پیمان رنجبری به میدان رفت.
در مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز نیز با ترکیب وحید مهدی خانی، مهدی قریشی، مهدی حسین زاده، مهدی رستم زاده، احمد حسین زاده، محمدرضا زینال خیری، جعفر برزگر، سجاد رهبر، اتابک زارعی، احمدامیر کامدار و امیرحسین طاحونی مقابل سیرجانی ها صف آرایی کردند.
کوبل داوری این مسابقه موعود بنیادی فر(داور)، مهدی الوندی و امیررضا آشورماهانی(کمک داور)، کمک داوران اضافی حسین زیاری و حسین زمانی و داور چهارم براتعلی مولوی، ابراهیم میرزابیگی(ناظر داوری) و نماینده فدراسیون علی فهیمی بودند.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان با احتساب این پیروزی، 48 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور باقی ماند و همچنین شهرداری تبریز با 24 امتیاز در رتبه چهاردم قرار گرفته است.
**مس کرمان مقابل ملوان انزلی متوقف شد
تیم فوتبال مس کرمان دیگر نماینده استان نیز از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز(پنجشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف ملوان بندر انزلی رفت و در نهایت این مسابقه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
شاگردان فرزاد حسین خانی با این تساوی 40 امتیازی شدند و در رتبه ششم جدول رده بندی جام آزادگان باقی ماندند و ملوان بندر انزلی نیز با 29 امتیاز یازدهم شد.
تیم فوتبال مس رفسنجان هم در هفته 30 رقابت های جام آزادگان در اراک با یک گل بازی را به آلومینیوم این شهر واگذار کرد.
تیم مس رفسنجان اکنون با 32 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفته است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.