به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته بیست و پنجم این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 14:15 بعد از ظهر دوشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود.
محمد احمد زاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از حمید عرفانی، عظیم گوک، مهیار زحمتکش ، وحید حیدریه ، حافظ یعقوبی ،پژمان نوری ، میلاد کمندانی، خشایار زبرجد، محمدرضا نقدی پور، پوریا غلامی و یزدان عباسیان به عنوان 11 بازیکن اصلی تیمش استفاده کرد و مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر روزبه سینکی، محمود خمیسی، خیرالله ویسی آرا ادریس کوچکی، روح‌الله شعبانی، علی محمدی ، رضا نجاری، علی داوران ،علی‌اصغر شیردل، سیدایمان موسوی و محمد سرفراز را به عنوان یاران اصلی تیمش به میدان فرستاد.
قضاوت این دیدار برعهده علی بای بود و میلاد قاسمی، مسلم رحیم خانی و امید جمشیدی وی را در امر قضاوت یاری می کردند و حسین نیرویار نیز وظیفه نظارت بر امر داوری این بازی را برعهده داشت.
بازی در هوای ابری و سرد و در حضور دو هزار هوادار ملوان آغاز و ملوانان که پیش از آغاز مسابقه با دریافت پاداش 10 میلیون تومانی شارژ شده بودند، از ابتدای بازی حمله بر دروازه حریف از جناحین را در دستور کار قرار دادند اما تلاش های بازیکنان دو تیم در نیمه اول به نتیجه نرسید و دو تیم با نتیجه تساوی نیمه اول را به پایان رساندند.
نیمه دوم نیز با وجود همه تلاش های بازیکنان دو تیم ثمری در پی نداشت و تیم میهمان در اندیشه کسب یک امتیاز خارج از خانه بود که تعویض طلایی محمد احمد زاده سرمربی ملوان بندرانزلی جواب داد و عباس عامری در دقیقه 88توانست گل برتری تیم فوتبال ملوان را به ثمر برساند تا علاوه بر کسب سه امتیاز شیرین خانگی، جایگاه ملوانان را در جدول رده بندی لیگ برتر تثبیت کند و شهرداری ماهشهر نیز با این شکست یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته دو شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ملوانان با این پیروزی خانگی با کسب 25 امتیاز از 22 بازی و البته دارا بودن شش امتیاز منفی در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفتند و شهرداری ماهشهر نیز با کسب 16 امتیاز از 22 بازی و تفاضل گل منفی 14 ، در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند.
ملوانان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته بیست و ششم ، یکشنبه دوازدهم اسفند ماه میهمان تیم فجر سپاسی شیراز است و تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نیز در همان روز میزبانی از تیم نود ارومیه را برعهده دارد.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.