مریم مسرت عصر روز سه‌شنبه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای میاندوآب با تسلیت شهادت سپهبد شهید سلیمانی و جانباختن شماری از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین اظهار داشت: شهادت از آرزوهای آن سردار دل‌ها بود که در نهایت به آن نیز رسید.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود نیز تاکید داشت که به غیر از سرباز ولایت هیچ شهرت و القابی به ایشان نسبت داده نشود، افزود: امروزه ما وظیفه داریم تا تمامی شهدا را که بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را برای دفاع از انقلاب و ولایت فدا کردند را الگوی خود در خدمت به مردم قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر درصدد ساماندهی گلزار شهدای گرانقدر هستیم کار بزرگی انجام نمی‌دهیم، بلکه در قبال رشادت و جانفشانی آنان به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

«مسرت» افزود: شهدا نیازی به این قبیل کارها ندارند و بلکه ما برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیاز داریم که یاد و خاطره آنها را در جامعه زنده نگه داریم و این مهم با انجام کارهای کوچکی در حق شهدا مثل ساماندهی مزار آنها امکان‌پذیر است‌.

وی با قدردانی از مسوولان دستگاه‌هایی اجرایی میاندوآب در تکریم و بزرگداشت شهدا، گفت: باید در راستای تکریم هرچه بیشتر شهدا و خانواده‌های آنان کم و کاستی‌های موجود احصا و برای بررسی بیشتر در کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف شهرستانی و استانی مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وی گفت: باید در گلزاری شهدای میاندوآب تندیس پنج تن از سرداران و فرماندهان شهید اهل این شهرستان مانند شهید مهدی باکری نصب شود.

در این جلسه حاضران به ارایه پیشنهادهای مختلف از جمله ساماندهی راه دسترسی به گلزار شهدای شهر میاندوآب و همچنین وضعیت گلزار شهدا در روستاها پرداختند.

میاندوآب با تقدیم ۸۵۰ شهید، ۱۳۰ جانباز و ایثارگر و ۱۷۹ آزاده نقش پررنگی در دفاع از کشور در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.