خسرو علیزاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با جذب این تعداد پزشکان که بیشتر آنان در بخش‌های کودکان، زنان و زایمان و داخلی متخصص هستند، تعداد پزشکان متخصص شاغل در این مرکز درمانی به ۲۵ نفر رسید.

وی افزود: برای اولین‌بار نیز شمار پزشکان متخصص زنان و زایمان در این شهرستان به سه نفر رسیده‌است تا جابگوی نیاز منطقه باشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در بیمارستان امام خمینی(ره) سردشت ۲۵ متخصص از جمله سه متخصص زنان و زایمان، سه پزشک داخلی، ۲ پزشک جراح، ۲ رادیولوژیست، ۲ متخصص کودکان، ۲ ارتوپد، ۲ متخصص بیهوشی، ۲ متخصص قلب، و رشته‌های پوست، عفونی، چشم، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، پاتولوژی و طب فیزیکی نیز هر کدام یک پزشک متخصص فعالیت می‌کنند.

«علیزاده» ادامه داد: افزایش شمار پزشکان متخصص در این شهرستان باعث می‌شود تا شمار زیادی از عمل‌های جراحی که پیش از این در شهرستان‌های همجوار سردشت و مرکز استان انجام می‌گرفت، در این شهرستان انجام گیرد.

وی گفت: طی سال جاری و برای نخستین‌بار برخی عمل‌های جراحی همچون جراحی چشم، تعویض مفصل زانو، پیوند شریان دست و تعویض مفصل لگن در این بیمارستان انجام شد. 

وی افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل و نظارت و پیگیری بر عملکردها و رفع اشکال‌ها برای بالا بردن انگیزه‌های انسانی پرسنل مراکز درمانی به ویژه بیمارستان این شهرستان تلاش کرده‌ایم.

سردشت در جنوب‌غربی آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.